“De financiële zaken van mijn klanten zo goed mogelijk regelen”
“Meebouwen aan het succes van een ander door scherpe analyses”
“Wederzijds vertrouwen en communicatie, de basis voor de beste oplossingen”
“Ik maak me hard voor mijn klanten”
“Bij MOS hebben we wat voor onze klanten én elkaar over”
“Eén aanspreekpunt voor alle vragen van de ondernemer”
“Succes voor mijn klant behalen”
“Met een kwinkslag weer beweging in een vraagstuk brengen”
“Ik geef klanten extra aandacht”
“Sturen vanuit een wij-gevoel en door scherp te luisteren”
“Klanten helpen groeien”
“Klanten weten dat ze op me kunnen rekenen.”
Salarisadministratie
Personeelsbeleid
Opstellen van personeelsadvertenties
Verzuimbegeleiding en reïntegratie
Employee benefits (werknemersvoordelen)
Opstellen van personele regelingen (zoals kinderopvang)
Begeleiding bij conflictsituaties en begeleiding van ontslagprocedures
Begeleiding/ondersteuning van directie/personeel bij personeelsregelingen
Vraagstukken omtrent (ziekte)verzuim (bijvoorbeeld in het kader van de Wet verbetering Poortwachter)
Werving & selectie